گروه خبری سرزمین سیمرغ- شرکت کامپیوتری اپل چند ماه پس از عرضه موفق ساعت خود ، کمپین تبلیغاتی جدیدی را آغاز کرده ،‌این کمپین تبلیغاتی که رویکردی نیاز آُفرینانه دارد سعی می کند  در افراد نیاز به داشتن یک ساعت هوشمند را ایجاد نماید.

نخست تبلیغ ویدیوی برلین: در این تبلیغ دو چینی در حال ترجمه لغت از طریق اپل واچ  دیده می شوند.

تبلیغ  پکن: بر خلاف تبلیغ برلین دو توریست آلمانی را در پکن نشان می دهد که در بازدید خود از پکن به دفعات از اپل واچ استفاده می کنند.

تبلیغی که «نزدیکتر» نام گرفته است خانواده های زیادی را در حال استفاده از اپل واچ برای ارتباط با فرزندانشان نشان می دهد. یا مثلا پدری در اتاق عمل جنسیت فرزندش را از طریق اپل واچ اعلام می نماید.

در نهایت اخرین تبلیغ که اهداف نام گرفته است به کارکرد اپل واچ به عنوان یک وسیله برای حفظ سلامت توجه دارد. زیرا اپل واچ سنسور های خوبی در این زمینه دارد و افراد می توانند از این طریق  اهداف ورزشی خود را کنترل نمایند.

 

0 Comments

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

کلیه حقوق محفوظ است

ورود به اکانت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟