به‌تازگی تیم سازنده بازی Crackdown و کارگردان این عنوان، آقای David Jones در یک پخش زنده صحبت‌هایی راجع به سیستم ابری(که در عنوان Crackdown استفاده شده است) و ایده‌ کلی ساخت بازی Crackdown صحبت‌های جالبی را ارائه کرده‌اند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

ما همیشه به‌دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم محدودیت‌های صنعت بازی را از بین ببریم. یکی از عناصر جالب Crackdown این است که فیزیک در این بازی بسیار مهم است و پیاده کردن فیزیک برروی هر سیستمی بسیار سخت است. بنابراین، ما چگونه ‌می‌توانیم که قدرت بیشتر برای این کار را به‌دست آوریم؟ سیستم ابری آن چیزی است که دنبالش می‌گشتیم. منظورم این است که سیستم ابری قدرت پردازشی  زیادی دارد و ما فکر کردیم که با استفاده از آن می‌توانیم مشکلات قدرت را حل کنیم. این‌گونه بود که ما چیزی به‌نام Crackdown را با همه تجربه‌های جدیدش خلق کردیم و این‌جا بود که ایده کلی بازی به‌ ذهن‌هایمان خطور کرد.

سیستم ابری قطعا یک فناوری فوق‌العاده و یک منبع غنی برای سازندگان است. با این‌ که هنوز پتانسیل و توانایی‌های واقعی سیستم ابری را در بازی‌ها ندیده‌ایم، دیدن اینکه تیم سازنده Crackdown 3 تا چه حد از پتانسیل سیستم ابری استفاده کرده است جالب خواهد بود.

images (2)

منبع : گیمفا

0 Comments

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

کلیه حقوق محفوظ است

ورود به اکانت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟