کارشناسان معتقدند توئیتر در تلاش است تا از تجارب مثبت دیگران استفاده کند، اما هرگونه اشتباه و بی تدبیری در این زمینه نتیجه عکس خواهد داد.

توئیتر آیکون قلب را جایگزین آیکون ستاره برای اعلام علاقه کاربران به مطالب دیگر افراد کرده، اما ظاهرا این کار به مذاق برخی از کاربران خوش نیامده است.
download

به گزارش سرزمین سیمرغ از ایتنا، هدف توئیتر تقلید از برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر و افزایش محبوبیت بوده است.

سرعت استقبال از توئیتر در ماه‌های اخیر در مقایسه با رقبایی همچون اینستاگرام، فیس‌بوک و یوتیوب کند شده و ظاهرا این شرکت تصور کرده با افزودن دکمه لایک به جای favorite می‌تواند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

یکی دیگر از تحولات جدید در توئیتر افزودن دکمه حالا خرید کن است که به کاربران امکان می‌دهد به طور مستقیم از توئیتر خرید کنند. توئیتر در پستی وبلاگی در مورد علت این تغییر نوشته است: ممکن است شما چیزهای زیادی را دوست داشته باشید، اما همه چیز نمی‌تواند محبوب شما باشد.

ما می‌دانیم که استفاده از ستاره می‌تواند گاهی اوقات و به خصوص برای تازه واردها گیج کننده باشد. اما آیکون قلب یک نماد جهانی و رساتر است. در حالی که برخی کاربران توئیتر از این تغییر استقبال کرده‌اند، برخی دیگر نیز تقلید از دیگر شبکه‌های اجتماعی را مناسب ندانسته‌اند.

0 Comments

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

کلیه حقوق محفوظ است

ورود به اکانت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟