همیشه برایمان جالب بوده که بدانیم سازندگان نسبت به ساخت بازی‌ها چه احساسی دارند و در این مورد چگونه فکر می‌کنند.

goidofwarkratos-810x400

به گزارش گروه خبری سرزمین سیمرغ از گیمفا، طی مصاحبه اخیر آقای کوری بارلوگ از استودیوی سانتا مونیکا، ایشان صحبتی در مورد معرفی یا دادن سرنخ برای نسخه چهارم بازی God of War ندارند اما صحبت‌های جالبی درمورد ساخت و توسعه بازی‌ها کردند.

زمانی سخنی را از «سید میر» خواندم که می‌گفت «بازی کردن بازی‌های ویدیویی، مجموعه‌ای از انتخاب‌های  جالب است و ساختن بازی‌های ویدیویی قلب شکننده است.» من این جمله را خیلی دوست دارم زیرا حقیقت است. بازی ساختن یک کار بسیار بسیار فو‌ق‌العاده است اما از طرفی آدم را از درون نابود می‌کند.

دلیل آن این است که چند سال برروی یک عنوان کار می‌کنید و بعضی مواقع دید خود را نسبت به آن از دست می‌دهید. اما شما افراد خوبی را در اختیار دارید که اجزا را در جای خود قرار می‌دهند و اثر را بهتر می‌کنند. باید کاملا بدانید که کدام قطعه را در کجا قرار می‌دهید.

شاید بازی‌سازان کشورمان بتوانند تا حدودی با بارلوگ و گفته‌های او همذات پنداری کنند. بعضی مواقع سازندگان مجبور هستند تا عناصری که برای ساخت آن‌ها ماه‌ها وقت گذاشته‌اند، از بازی حذف کنند و این کار بسیار سخت است. بازی ساختن قطعا شغل بسیار سخت و پیچیده‌ای است.

0 Comments

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

کلیه حقوق محفوظ است

ورود به اکانت

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟